090623 - Tisdag morgon -

Inatt har jag inte sovit mkt, men kan bero på att jag började jobba halv sju imorse och är inte van vid det och var väl rädd att försova mig kanske. =/ Jag vet inte riktigt. Men nu är jag i alla fall på jobbet, ett  stackars barn som kommit, så snart ska vi äta lite frukost. Hoppas jag får sluta tidigare idag så jag kan hem och städa lägenheten. Lr fortsätta städa den kanske man ska säga. Började med badrummet igår, gjorde rent från tak till golv, snacka om fint det blev. Älsklingen städade köket, oxå från golv till tak. Så nu är de två rummen fina. =) Ska försöka göra resten idag, sen ska två tavlor upp på väggen som jag köpt. =) Nej, nu ska jag börja duka fram lite frukost. 

Jag hade skrivit värsta långa inlägget om en viss person, men jag radera det. Hon är inte värd det utan jag väljer att stå över. Jag är bättre än det och inlägget jag gjorde igår var en stund av svaghet. Men ta inte som att jag är rädd för henne, det är jag inte. Men jag är bättre, bättre än att smutskasta folk via internet, plus att jag tror allt kommer tillbaka på en senare i livet.
 
// A

Kommentarer
E säger:

Ta bort det då, för än så länge är det kvar.

och du har rätt, allt kommer tillbaka senare.

speciellt när man skriver sånt!

2009-06-23 | 14:07:44
Marie säger:

Tjena Gumman!



Jag har fortfarande din kamera här... :) Är du i Orsa nåt? Trivs ni bra i lägenheten?

Grattis till förlovningen!! Kram

2009-06-23 | 14:36:36
Petra säger:

Hejsan Vännen!!!!



Jag tycker du ska lägga ner det där med Emma. Låt henne tro att hon är Störst, Bäst å Vackrast. Det viktigaste är att DU vet vad du gjort å INTE gjort.

Å gå inte ner på hennes nivå för då är risken att du gör bort dig. Hon är som en myra i en myrstack bara en i mängden Obetydlig. Så jag säger bara lägg inte ner mer energi på henne.

Ett litet råd bara



Många kramar



Lägg energin på Jocke istället....hihi

2009-06-24 | 09:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback