090619 - Midsommarafton -

Idag blir det fest, kommer lite folk hit verkar det som, vi ska grilla lite och umgås. Ska bli roligt, nu fattas det bara att Fia säger att hon kmr. =)

Gick upp vid, ja, jag kommer inte ihåg vad klockan vad. =P Men har spelat guitarhero sen vi gick upp och suttit framför datorn, jag och älsk har rensat hans dator på bilder. Fanns en jävla massa fula bilder på den i alla fall, men nu är dom borta och de enda snygga bilder kvar är på mig xD haha. I alla fall vad han sa.

Ska spela lite guitar hero till nu, Jocke ska elda så vi kan duscha lite idag oxå. Ska se om Fia kommer oxå så vi kanske ska ringa och se om vi hittar lite alkohol till henne med.

Nej, orka skriva om allting här på bloggen.

Den som kommentera om min förlovning kanske kan skriva namn oxå? Eller är den för feg för det? Jag börjar liksom bli jävligt trött på kommentarer utan namn i min blogg.. Fattar inte vrf man håller på så.. Jaja, en del vågar inte stå för det dom tkr och tänker i alla fall..



Vill ha tillbaka dom här byxorna, men dom blev ju för stora, synd nog..
Det är nog det värsta med att gå ner i vikt,
så mkt kläder som bli förstora=(



Kommentarer
Erika S säger:

Tack för en trevlig helg gumman<3

Måste vi göra om någon gång:)?!

2009-06-22 | 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback