090615 - Semester -

Måndag morgon och första semesterdagen med regn.. Ja, skitroligt. Not! Men men, är med min älskling och bara det är ju ett stort plus. =) I morse gick jag upp klockan sju och gick ut med Solo, ringde Fia samtidigt, men hennes mamma var där så vi skulle höras lite senare så hon kunde vara social hemma. hehe. Kom in efter en halvtimme ca, började duka fram frukosten medan älsk låg och sov. Väckte sedan honom så vi åt en mysig frukost med tände ljus och så. Nyss har jag bäddat ihop sängen och tagit reda på lite saker. Jocke står i duschen. Bara han är klar så ska vi åka till mamma och ta hand om valpen tills Viktor vaknar. Sedan är det full fart hela dagen, vi ska köpa blommor, diska, vika tvätt, besikta bilen, sista gången på hundkursen, sen oxå köpa lite nagelsaker så jag får naglarna fina. Ska göra fransk manikyr på dem tänkte jag nu när jag lyckas fått dem lite längre =) Nej, dags att leta fram lite saker som ska med till mamma.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback