090119 - Drömmarna tar aldrig slut -

Hatar att vakna upp på morgonen utan dig bredvid mig,
Jag saknar dig så himla mkt så jag vet inte vart jag ska göra av alla dessa tankar,
tankar som kommer igen hela tiden,
tankar om dig, om mig, om vad jag ska göra med alla känslorna.

Och alla dessa drömmar sen då,
jag drömmer om dig varje natt den senaste tiden,
vrf kan jag inte komma underfund med,
och just det att drömmarna känns så verkliga,
det är precis som att när jag vaknar upp,
då tar det ett tag innan jag fattar att det var bara en dröm som vanligt,
Jag önskar att det inte var en dröm.

- Saknaden är stor, Jag behöver dig. -

Kommentarer
Bea STHLM säger:

Hej gumman!!

Har inte vetat eller hört vad som hänt, men anade något pga ditt msn namn! Beklagar verkligen och ja hoppas att du snart e på topp igen..

tro mej väldigt många har haft det väldigt tufft på senast tiden (jag vet) och de verkar verkligen varit en skit period.. men tillsammans med andra klarar man sig igenom saker, måste bara finna någon eller något som lyfter en och gör en stark.. för ensam e det svårt om man mår väldigt dåligt!! men du och alla andra kommer bli starkare av skiten sedan, hur skummt d än låter. (hur många gånger jag än sagt till mej själv att det e skitsnack, så har jag alltid ändrat mej tillslut i den frågan) man behöver bara något eller något som lyfter en, får en att känna glädje.. d svåraste e bara å hitta vad eller vem d e.

hoppas du har det bra iaf, så får vi sees nästa gång ja kommer upp å liva upp lite gamla minnen? :)

Puss å Kram Bea

2009-01-19 | 23:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback