090228 - Tomt -

Fy fan vad tomt det är i mitt huvud, har sovit i två timmar inatt, lr i morse rättare sagt.. Vi var ju på hockey igår då, jag, Jocke och Stefan. Jag fick köra för Jocke ville dricka så då gjorde jag väl det. Men väl där började jag må illa, men var roligt i alla fall. Leksand vann i straffar, då var Malmö helt skogstokiga och började kasta klubbor och skrika på domarna, jag trodde fan det skulle bli värsta slagsmälet där ett tag. Sedan efter matchen skjutsade vi hem Stefan och sedan skjutsade jag Jocke till Bynn. Klockan var ett innan jag var hemma och då vette fan vad som hände, jag kunde inte somna. Jag fick sån ångest och reagerade på minsta ljud. Så låg och pratade med Jocke i telefon och smsade med honom. Gick oxå upp mitt inatten och satte mig i bilen och körde lite. Så vid fem, då tyckte Jocke att jag kunde hämta honom så kunde han sova hos mig så jag kunde sova lite. Så då for jag till Bynn och hämtade honom. Vid sex var vi hemma hos mig igen och då la vi oss. Men kunde inte riktigt slappna av och sova i alla fall. Men tror jag sovit i typ två timmar i alla fall. Gick upp klockan tio, Jocke åkte och handlade lite och kom tillbaka till mig. Lämnade av en dricka och sedan åkte han till Bynn. Han hade mkt att göra idag och jag ska in i duschen nu, börjar jobba klockan tolv. Och ska jobba hela dagen sen, blir roligt så trött som jag är.. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Får ta kvällen som den kommer helt enkelt.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback