090226 - Helt sjukt! -

Ja, var ju i Falun igår och kikade lite, hittade mina jeans leggings, =) Glömde bort vad det hette i förra inlägget och skrev då tajts =P haha. Åkte hem från Petra vid tretiden, var hemma halv fem. Då kom Jocke och vi for och köpte pizza och hyrde tre filmer. Kollade på Patrik 1,5 och Step Brothers, lr step brothers såg inte jag så mkt av, sov mig igenom typ hela filmen =D. Sedan gick vi och la oss, Jocke på soffan för er som undrade =D. Vaknade imorse, då var Jocke kvar, han var inte riktigt frisk så han blev hemma från jobbet. Tittade på den tredje filmen som jag inte kommer ihåg vad den hette. Sedan duschade jag, klädde på mig och sminkade mig. Jag och Jocke åkte sedan till Mora, in till mamma med kläder jag lånat av henne och hälsade på Viktor. Såg då en annons om en lägenhet som mamma fick ringa på åt mig, för jag våga inte =D. Så då åkte jag och kikade på den och ville ha den, så på måndag flyttar jag =). Ska bli roligt, men tråkigt med två hyror i tre månader. =( Men mamma ställer upp och hjälper mig som vanligt =). Sedan åkte i till Orsa igen och då gick Jocke en vända med Solo och jag tog mitt hyreskontrakt och åkte till Monika på jobbet och faxade iväg min uppsägning på nuvarande boendet. Sedan for jag hem och då åkte Jocke till Bynn. Han tog Solo med sig, för Solo ska vara i Bynn hos Ampe i helgen. Imorrn blire jobb på förmiddagen och sedan blir det hockey på kvällen med Jocke och ngn kompis till honom. Blir säkert roligt. =) Sedan på lördag och söndag blir det jobb på Macken. Ska ta på mig nästan allt jobb som finns nu med tanke på flytten och så. Lite tråkigt oxå med tanke på att jag ville försöka vara ledig lite på helgerna och så. Men men, shit happens. Nu ska jag nog göra mig en smörgås och en kopp the, har inte ätit så mkt idag. Men ringer nog Ida först, så får jag lite med sällskap. =) haha.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback