090212 - Torsdag -

Försov mig i morse igen, typiskt mig, jag tar mig fan inte upp på morgonen. Plus att det var punktering på bilen när jag skulle ta den till jobbet oxå!! Fick ringa min moster som kom så jag fick låna hennes bil. Tack gode gud för att hon bor nära och har jobbet nära. Kom en kvart försent till jobbet för jag gick upp så sent. Men imorrn ska både mamma och moster ringa och väcka mig. Då lär jag väl ska ta mig upp!

Efter jobbet åkte och till mamma, hämtade Solo och mitt skrivbord som stått där ett tag. Åkte sedan vidare till Dollar Store och köpte en låda att förvara saker i. Kom hem strax innan fyra, gick upp och fixade en massa då. Sedan kom Jocke med ett tv-bord vid fem. Han hjälpte mig bära in det och sedan bar vi iväg en byrå till min moster. Så pratade vi en stund och sedan for han hem.

Så nu känns det som att det är mkt större i min lägenhet när jag fick bort byrån och in med tv-bord och skrivbord. Riktigt bra blev det oxå =).. ska nu snart sätta mig i soffan med en kopp the och mysa där resten av kvällen. Ska även ringa min syster snart..

Ääh, finns tamefanimig inte ett jävla skit att skriva. Njut av denna läsning!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback