090210 - High tech -

Tisdag idag, för er som inte visste det. =D Gick upp halv fem i morse för att skjutsa Ida till tåget som gick 05.20. Var inte alltför glad, men är inget ovanligt med mitt morgonhumör. =) Kom hem vid halv sex och bestämde mig för att sova en timme till. Sagt och gjort, somnade, du ringer och väcker mig 06.20. Jag sa jag skulle gå upp då, men jo,det hände ju *not*. Mamma ringde även vid kvart i sju, gick jag upp då? Nej, jag gick upp 07.15, stressad som fan då. Skulle ju ha friluftsdag i Gopshus med skolan som jag jobbar på. Så fick ju lov att göra matsäck och fixa en massa.

Kommer till skolan i tid i alla fall, får då veta att friluftsdagen är inställd, var -27 i Gopshus och det var alldeles för kallt för barnen. Så då blir vi i skolan, det blev en kort dag med filmtittande och shackturnering. Vid tolv fick barnen gå hem och då fick även jag sluta =).

For vidare till mamma, hämtade Solo, ner på onoff och lämnade in min telefon, den är ju helt cp nu. Så nu är man high tech, har tagit fram min gamla 3310:a. Haha. Men har ju snake 2 på de =P Klå de om ni kan. haha. Telefonen skulle ta typ tre veckor att laga, men sist tog det två månader, men glöm att jag tänker vänta så länge igen.

Åkte sedan och tankade Monikas bil, eftersom jag lånat den. Sedan hem. Så nyss har jag vart ner i förrådet med lite saker, ska snart fixa med kläder som ligger över hela lägenheten. Sedan duscha lite och mysa ner mig i soffan med en kopp the. Ska även slå en signal till min Sofia =) Saknar henne.

Ha en bra dag på er nu. Fint väder är det ju, lite kallt, men med rätt kläder kan man ju gå ut =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback