090209 - Måndag -

Ja, haft fullt upp så har inte tid att uppdatera, men tänkte göra det nu =).

Lördag: På kvällen kom Ullis och Anna till mig, var riktigt trevligt, vi kollade på melodifestivalen och sedan satt vi och snackade skit fram till ett lr ngt. Pratade även med dig några ggr. =) Hoppas du hade en rolig helg.

Söndag: Vaknade först vid tio, då gick jag från sängen till soffan och lade mig och tittade på tv. Sedan vid två plockade jag ihop lite saker och sedan gick jag och la mig och sov i två timmar. Var riktigt skönt att bara ha en vilodag. Men vid fyra ringde Monika och då bjöd hon på mat, spagetti och köttbullar =) Gött var det. Sedan vid sju gick jag hem därifrån. Då kom Ida och höll mig sällskap. Vi kollade på tv och sedan blev det Beck. Men såg inte färdigt. för vid nio fick jag mer sällskap. Då kom du =) Jag och Ida åkte och handlade mat åt dig medan du duschade och sedan åt vi lite. Tack för pizzan vi fick =). Skjutsade hem Ida vid halv elva-elva. Kom tillbaka hit och då lade vi oss och sov.

Måndag: Gick upp vid sex och for till jobbet. Jobbade till två, for sedan hem. Sedan kom Jocke och hjälpte mig upp med min bil till Mikael, den startar ju inte =/.. Sedan åkte vi hem till mig och väntade på Ampe som skulle lämna Solo och hämtade Jocke. Medan de tittade vi på Björn Gustavsson. Och nu sitter jag framför datorn. Ska snart ner i tvättstugan och tvätta lite. Kanske träna idag, får se om jag tar mig. Men är jävligt sugen på de alltså.. =)

Nejnej, dags att ta tag i livet lite och promenera till Monika =)

// A

Kommentarer
Anonym säger:

jobba jobba jobba :D leka någon dag ? :)

2009-02-10 | 10:31:02
Bloggadress: http://ulricad.blogg.se/
fia säger:

Hej gumman! hoppas att allt är bra med dej. snart kommer jag kunna börja blogga igen. så håll utkik i helgen ;)

du får gärna ringa mig om du känner att du har lite tid för mig :D

2009-02-10 | 13:41:39
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback