090205 - Torsdag -

Inget jobb idag eller imorrn, mår inget bra. Sprungit på toa fram till två inatt och sedan i morse hela tiden. Så vet inte om jag håller på att få magsjuka, lika bra att ta det lugnt då, för jag ska då fan inte bli liggandes i flera dagar. Hatar det!! Så har sovit fram till tolv, var nyss ut med Solo på en lite längre promenad, blir inte så mkt mera idag. Sova lite och ta det lugnt bara.

Igår var det mysigt, sov inte själv. Så himla skönt att ha ngn bredvid sig igen =) Gjorde världens största misstag bara, kommer aldrig göra om det. Vet inte ens varför jag gjorde det, behövde kanske bara veta. Men det hade jag inte behövt om jag litat på dig från första början. Men aldrig igen, aldrig. Vill inte förstöra ngt. Vill verkligen inte det.

I helgen var det meningen att jag skulle till Borlänge och kikat på brottartävling, men blev inget, var för få anmälda =(. Jag som såg framemot det. Så nu är det till att göra nya planer.. Men men, sånt som händer. Så ska ringa lite kompisar sen och höra om de är sugna på att ta en helkväll med melodifestivalen på lördag. Hade vart riktigt trevligt.. Så får väl se vad som händer och sker..

- Hoppet för oss har fortfarande inte dött -

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback