090202 - Bynn & Sladda -

Blev ingen bio idag =( Tråkigt. Men men, shit happens. Idag har jag jobbat i alla fall, kom hem vid tre. Så nu sitter jag med färg i håret, fick nå ryck på ICA och köpte hårfärg. Får la se hur det blir. Hoppas det blir bra i alla fall. Vid fem kommer Mikael till mig, då ska vi åka och leta slutsteg och se om vi får igång ngn musik och sedan far vi till Bynn och åker lite på isbanan. Ska bli roligt. Är ngt jag längtat länge efter =).

Måste bara skriva om hur underbar min mamma är och hur mkt hon ställt upp för mig dessa månader. Inte för att hon inte jämt ställer upp, men hon behöver lite uppskattning oxå och jag vet ju att hon läser detta. Hon är en som alltid finns där, jämt, vad som än händer. Under dessa månder har hon ställt upp med pengar, med skjuts, med bil och tusen saker mera. Hon kan man alltid ringa till, dag som natt, vad det än är. Och det är det bästa med henne. Hon är världens bästa =) Och jag älskar verkligen henne.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback