090201 - Söndag -

Jag sov hos mamma inatt, orkade inte vara ensam hemma. Kände mig så ledsen, men kunde inte komma fram till varför.. Så hon kom och hämtade mig. Jag hade ju tvättid i morse, men tog med mig det viktigaste till mamma och då tvättade hon åt mig snäll som hon är =) Vid tio vaknade jag och gick upp. Sedan hjälpte jag min bror att ändra lite i hans rum med att byta ut sängramen och så. Efter det var två maskiner tvätt färdiga, så då tog jag med den och mamma skjutsade hem mig. =) Så nu har jag nyss kommit hem, ska väl hänga upp den blöta tvätten snart och fixa lite. Inte är jag ngt hungrig heller så äter kanske lite på jobbet sen.

Imorrn så ska jag kanske på bio. Pratade med Ullis om den, och hon och Robert ville se den. Så ska väl försöka få med mig dem två redan imorrn =P På valkyria, den verkade så bra.

Jobbar till tio ikväll och sen blir det nog raka vägen hem till sängen. Var då skönt att sova ut i morse. Kände mig riktigt utvilad och pigg. Har börjat sova ordentligt på nätterna igen och det är då guld värt.

Längtar tills nästa gång =)


Rädslan finns där, den där rädslan om att det kommer bli som sist. Snälla, visa mig fel. Jag vill inte ha rätt denna gången, jag vill verkligen inte det..

// A

Kommentarer
Petra säger:

Hejsan gumman jag saknar dig oxå....:) Jo vi ska till Borlänge nästa helg, det ska bli kul. Ha det så bra som du kan ha. Tänker på dig vet du väl?

Kramar

2009-02-01 | 13:36:02
Bloggadress: http://neverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback