091214 - All you need i love -

Så himla skönt att gå upp imorse vid halv åtta, pigg och glad.
Jennifer kom igår och vi såg på den där filmen som vi skulle ha sett på i helgen. :D
Hon sov sedan kvar. Så där är skälet att jag gick upp i tid.
Men det var skönt. Hon åkte till jobbet vid nio,
då tog jag Solo och Kalle (Jennifers hund) och gick en promenad.
Kom in och gjorde en kopp the, sen soffan.
Har nu pluggat/ tittat på tv/suttit vid datorn sen tio.
Men nu är jag äntligen färdig med mitt skolarbete och har skickat in det.
Så på torsdag är det sista dagen i skolan,
sen har jag jullov. Kan inte bli bättre. Kursen slutar ju egentligen inte förrän 7 januari 2010,
men jag har gjort färdigt den för att jag ska få jullov.
Men vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte. :S
Ska ta tvättid till mamma bara.
Men en lugn dag tackar jag inte nej till.
Ska ju till mamma och hjälpa henne imorrn och onsdag.



True love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback