090810 - Måndag -

Kom på idag att jag har en blogg som kanske ska uppdateras lite. Har ju många nyfikna som tycker om att läsa om mitt liv. haha.

Hänt mycket på sista tiden men ändå inget. Tar en snabb resumering:

Vart hos polisen och gått igenom allting där en gång till, så nu skulle det gå vidare, jobbat, sjukanmält mig från jobb pga ont i ryggen. Inte bra, men kan inte jobba med denna rygg.. Sådär, snabbt och bra.

I helgen var det musik och motor i älvdalen, vi var självklart där, i fredags blev det lugnt, hade så ont i ryggen, så kan ju knappt röra den ibland. Så blev en tidig säng då. Men Jocke var ute och for runt, han kom väl instmpandes och väckte mig halv fem på lördag morgon. Och ändå gick han upp tidigade än mig på lördagen, jaja, energi vet vi ju att han har.

Lördagen blev det lugnt på dagen, Jocke köpte en jättefin klänning till mig. =) På kvällen så grillade vi med Jockes familj och sen gick vi och satte oss och kikade på cruisingen, då kom även Örjan och Johanna. Efter den kom en pick-up och hämtade oss, vi for ner på byn, den hämtade fler människor och till slut var det överfullt på flaket. Men var längesedan jag hade en sådan rolig helg. Gick och la oss vid två tror jag.

Igår skulle vi ta det lugnt och bara åka hem till mig och ha det mysigt, men så blev det inte. Slutade med att Jockes mormors hund fick åka till falu djursjukhus för hon bröt höger framben på två ställen. =( Stackarn. Tur hon är ung så det är bra läkkött.
 
Vi åkte i alla fall till Mora och åt lite pizza och sen hem och packade, Jocke skulle åka till Sälen och sova där redan, för de skulle börja en timme tidigare idag. Men då fick jag och Viktor följa. Roligt att åka bort, även om det bara är två dagar. Men är lugnt och skönt här i alla fall.

Idag ska jag ställa mig och göra matlådor och Jocke och Björne, de köpte mat ihop och ingen orkade göra dom igår, så jag sa att jag kunde göra det idag. Då blev de glada. Ska även se om vi får igång Viktors xbox, det är glapp i en sladd.

Nu till det absolut tråkigaste som hänt under dessa veckor jag inte uppdaterat.
Min pappas sambos äldsta son gick bort i en motorcykelolycka,
för två veckor sedan idag.
Måste vara jobbigt för henne och jag lider med henne.
Ingen ska behöva förlora sitt barn,
aldrig.
Han blev bara 24 år gammal.

R.I.P Niclas

// A

Kommentarer
ida säger:

vad för polisanmälan?

2009-08-10 | 11:34:06
Hillevie säger:

2009-08-18 | 10:25:20
Bloggadress: http://jeppessandra.blogspot.com
Hillevie säger:

2009-08-18 | 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback