090410 - Back to Bynn -

Igår blev det mkt ändrade planer, var ju meningen att vi skulle till Enviken, men blev inte så, för Petra sa att det kanske var magsjuka där. Så då vågade vi inte åka dit. Så då bestämde vi att vi skulle till Malung på LK istället, men biljjetterna var slutsålda när vi kom dit xD Men då fro vi tillbaka till Mora, gick på donken, där Jocke inte kunde låta bli att nalla en massa saker. Lr han försökte nalla rättare sagt, men om bara därifrån med en meny. Vet inte när vi kom hem inatt.

Vaknade vid halv tio idag, duschade, packade och fixade lite. For sedan till Bynn och nu sitter jag och Jocke i Bynn hos Nordin och spelar lite Guitar Hero. Blir i bynn tills på söndag, då far vi till Enviken en natt.

Sitter och försöker fundera på hur jag ska ta mig till Sandviken nästa vecka i ngn dag, för vill träffa min Fia nu =) Var ju så länge sen nu. =( Saknar henne så mkt.

Nej, dags att ut och ragga lite i jammen =D

// A

Kommentarer
fia säger:

haha ja att GÅ till valbo är ett bra alternativ, eller att skippa valbo och ha kul i bj eller nere på stan :D

2009-04-10 | 15:17:10
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback