Tisdag

Nästan en vecka sedan jag skrev, så nu är det dags igen.. Jag har som vanligt bara jobbat och inte gjort ngt mera.. Men va ledig igår och jobbar nästa gång på torsdag kväll :P. Skönt med lite ledigt..

Har så jädra tråkigt är så mkt jag vill göra men är ju så lat.. men idag ska jag bara vara hemma och längta efter helgen. Lr rättare sagt fredag för då ska jag klippa mig och färga håret så hej då på dej min lön :P. men är nog värt det.. tror jag :P. hehe.

Trött som fan är jag oxå, vet inte vad det är för fel. brukar alltid sova hela nätterna, alltid, men nu helt plötsligt så vaknar jag minst tre ggr per natt.. skitdrygt, men är säkert bara för att jag sover själv, skulle haft ngn bredvid mig..

Nu ska jag vika tvätt, sen fara hem till mig igen. Har vart hos mamma.


// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback