----------------------

Fan vad störd jag blir på att gå hemma hela tiden, är ju så fruktansvärt tråkigt så det är inte sant.. Jag är ju van att jobba tio-femton dagar i rad och sen vara ledig en, max två om jag har tur. Min kropp är van att jobba och hålla igång hela tiden och gör jag inte det så får jag huvudvärk och migrän.. Så himla roligt, nej då jobbar jag hellre.. Och sen skulle jag ner på byn idag och hämta ut mina kläder som kommit och vad hittar jag inte, jo mitt körkort och bankomatkort. Tvättat skulle jag ha gjort oxå, men tvättmedlet är slut, så skulle vart och handlat, men som sagt har inga pengar hemma och bankomatkortet är borta :S kul liv. Så tog en senare tvättid ifall jag skulle hitta det. Fy fan vilken jävla skitdag rent ut sagt..

Sedan min hjärna då, och min kropp, som itne kan bestämma sig för ngt, inte för ngt alls.. Om jag är hungrig lr inte.. Är fan glad om jag äter en gång om dagen just nu.. Fan om jag kunda jobba så jag kom in i mina gamla vanor igen.. Blir ju fan knäpp på det hära. Förbannade jävla skit rent ut sagt. Ja, som alla märker så är mitt humör inte på topp idag, var glad att ni slipper vara nära mej. För då hade ni nog fått er en avhyvling med lr ngt. Vem fan vet vad som kan komma ur min mun..

Jaja, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och fortsätta glo på teven, inte för att det är ngt bra på den då, men vad ska man göra om man inte har ngt liv.. Kanske ska köpa mig ett på konsum lr ngt.. Hoppas de har billiga liv där, för om man itne jobbar så har man inga pengar och har man inga pengar kan man inte göra ngt och kan man inte göra ngt så blir man som mig.. Tråkig, eländig och allmänt störd...

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback