Mohaha

Jag ska söka nytt jobb :D.. haha, hoppas jag får det, hade vart så roligt..

Ska nu ut och se mig om på lite olika jobb och så tänkte jag, har ju hela livet framför mig att fastna på ett jobb bara och det vill jag inte, utan ska söka flera olika och hoppas jag får ngt. :D.

slutar jobba om två timmar ca, ska direkt till mamma och äta hennes hemlagade mat, kanske hinner ner på Mora en vända oxå, ska kolla i lite affärer :) Vill ha ngt nytt och snyggt.. Bara 5 kg kvar nu :D. haha vad smal jag börjar bli..
Längtar tills april då jag förhoppningsvis ska tävla igen :D. Men de ska jag välla klara tycker jag. Ska träna min kondition efter jul/nyår tänkte jag, hatar att springa så ingen idé att lägga energi på det nu :P. kass man är egentligen för är det ngt jag skulle lagt energi på så är det just konditionen, sen är det musklerna som måste komma igång igen, de finns ju där, men måste starta dem igen :D ska även sätta igång med tekniken så jag blir snabb igen :D

Annars så ska jag handla toapapper, har fortfarande inte kommit ihåg det och nu är det helt slut hemma.. fattas bara att jag glömmer det igen. Men som sagt, minnet är bra men kort :).

-Saknar dej lika mkt fortfarande men inget jag inte kan leva med-

// A


Kommentarer
Petra säger:

Det finns tydligen de som är väldigt nyfikna på vad du skriver eftersom de måste kommentera det i sina egna bloggar hahahaha....det är väl patetiskt om nåt eller vad säger du?....Ingen kan hindra nån annan från att hoppas å drömma. Lycka till med jobben hehe....kramis

2008-10-30 | 16:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback