Smal :)



Dagens kläder :) (Checka de snygga sängkläderna :D)


Känner bara hur jag blir smalare och smalare :)
Gladare och gladare.
Piggare och piggare, lr ja, bara förkylningen går ur kroppen så..

Ska i alla fall ut och gå med Solo nu, sen in och beställa en ny dator, tror den kmr vara vit denna gången, lr ja, dvs. om Mikael säger att den är bättre. Har två att välja på så märks vilken det blir. Den blir bättre än denna dator i alla fall.

Har tittat på filmen jag fick hem idag oxå, var riktigt bra. Ska göra lite pannkakor när jag kmr in. Jag vet, inte världens nyttigaste mat, men är glad bara jag äter. har ju svältit mig själv i ca två månaders tid nu, men nu snart så ska jag börja äta ordentligt. Kommer att bli snyggare än jag ngnsin vart :P

Nej, so long suckers :D

// A

Kommentarer
tomten säger:

Nej tack. Finns bara Djurgården.



checkar hellre dig .

god jul önskar tomten

2008-11-23 | 06:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback