Onsdag

Jag känner mig fan förföljd.. Folk som bett mig fara och flyga, de säger att de inte vill veta av mig, aldrig mera se mig.. Men ändå snokar de runt på mina internetsidor, följer varje bild, varje inlägg jag skriver.. Vadå läskigt? Ja, det börjar faktiskt bli det.. Jag menar, vill de inte ha ngt med mig att göra, vrf kollar de då upp varje steg jag tar?

Annars så känner jag mig väldigt sliten.. Vet inte vad det är, men känner att jag inte återfår ngn kraft längre.. Den bara försvinner från kroppen och jag vet inte längre hur jag ska göra för att orka med allt.. Kanske börja äta ordentligt, men jag pallar inte laga mat och jag har inget matsug.. Men men, blir ju smal i alla fall..

Det finns vissa människor i min närhet som gör att jag orkar med dagarna just nu, som gör att jag står på fötterna, för jag vet inte vad det är.. Men det känns som att så fort jag står upp igen så sparkas fötterna undan på mig igen av olika skäl.. Just nu tror jag att det är för maten, men vet inte säkert.. Vet bara att jag vill ligga i sängen och sova så mkt som möjligt..

Men i helgen blire kanske Övertänger (dvs. om de fortfarande bor där :P Kmr inte ihåg om de flyttat till ngn annan by :D) igen. Hoppas 144:an går igenom besiktningen.. Hade vart så himla roligt. Mikael ska ha ett stort tack som fixat och donat med den åt mig :D.

Fia: älskar din blogg, är min morgonläsning :).
Petra, Fimpen, alla ni från Falun: Längtar redan tillbaka till er för en lika rolig helg som den vi hade :P

// A

Kommentarer
fia säger:

Annelie, det är viktigare att ha kraft än att bli smal,kom ihåg det.Hur ska du annars orka med att leva i vardagen..?

Lev sunt istället så kommer kroppen du försöker skapa att komma till sin rätt ändå.

Tro mig att leva som du gör nu leder inte till sunda alt.

Love You Babe

2008-11-19 | 22:46:05
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
tomten säger:

Läget i björnparken? Eller hur var det nu? Spelade mora i mora eller spela dom i orsa? Hur som helst så är ju stockholm så bra.

Maten är viktig för din träning. Så käka mera och orka mera = träna mera.



God jul önskar tomten.

2008-11-23 | 06:32:06
tomten 2 säger:

Var inget mera. jo en sak. sthlm är bäst. Bor en snygg kille där, ca 28 bast,dryga 100 pannor, vältränad härligt ärlig snäll kille. kanske du får honom i julklapp?

God jul önskar Tomten

2008-11-23 | 06:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback