Onsdag...

Idag är jag lika trött och sjuk som alla andra dagar, men har fått hem ett x antal filmer som jag kan ligga i soffan och kolla igenom :D Så har jag ngt att göra tills jag kanske somnar ikväll.. Har inte sovit just ngt allt inatt heller, och hostan sitter fortfarande i.

Träning är det idag oxå, men ska skippa den idag, får bara skäll om jag tränar när jag är sjuk... Hehe, men imorrn ska jag i alla fall träna igen, oavsett hur jag mår, blir bara träning två dagar denna vecka då, vilket är lite synd med tanke på att jag håller på att komma tillbaka igen.. just därför som ingen sjukdom ska få stoppa mig.. För då blir jag bara seg och slö igen. Och det ska inte hända..

Nej, nu ska jag ta täcket till soffan, göra en kopp te och lite mat (smörgåsar med andra ord, har fortfarande inte lagar mat i denna lägenheten :P) och sätta på en ny film. frågan är bara vilken jag ska börja med.

// A

Kommentarer
Fia säger:

Klart att du ska festa med mig på studenetn !! Du kan ju komma dagen innan eller nå? ;) fy fan va jävla kul det ska bli med studenten !! :D

2008-11-12 | 19:10:04
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback