Jag erkänner mamma..

Det var nog inte så bra att träna idag, sluta med att jag fick såna hostattacker så jag fick gå att kräkas :S.
Men samtidigt var det skönt att träna, för nu är jag kanske så pass trött att jag somnar på en gång.. I alla fall så känner jag hur min spänst börjar komma tillbaka. Sätter en flickflack nästan perfekt nu :). Riktigt roligt, sa även till min tränare att vi måste satsa på konditionen nu så jag kommer igång ordentligt...

Ska nu lägga in alla mina kläder jag vikit som ligger i min säng så jag kan gå och sova sen.. Känner mig inte pigg alls..

// A

Kommentarer
Petra säger:

Du ser du skulle lyssnat på mamma för en gång skull hehe....kramis

2008-11-12 | 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback