...

Jag vet fan inte vad det är med mej, jag känner mig alldeles nere hela tiden.. Men sköter jobbet i alla fall.. Sitter just nu och tittar på one tree hill, måste se igenom alla säsongerna jag har för får snart hem den femte :P. I alla fall så önskar jag att jag levde i en tv-serie, för då hade jag vetat att inget man gör lr säger är sant och allt går att ändra med omskrivningar i manus... Inte för jag vet vad jag skulle ändra, framtiden kanske? För det som har vart har vart och det finns inget där jag vill ändra på.. Men jag känner att jag inte har ngt att se framemot just nu.. Vill bara att dagarna ska gå så jag får lägga mig att sova igen, och det är väl de skönaste som finns.. När man väl sover så går man in i sin drömvärld och slipper tänka på en massa annat.. Önskar det fanns ngt jag kunde göra för att veta vad som komma skall i mitt liv. Jag vet att jag kan styra det lite själv, men vet inte vad jag vill.. Har tamefanimig inte en jävla aning om vad jag ska göra med mitt liv.. Fötterna sparkas bara undan för en i slutändan i alla fall så står man där ännu en gång..

Vill prata med ngn.. Ngn som inte känner mig, ngn som inte kan välja sida, ngn som bara kan säga vad jag ska göra efteråt.. Ngn som inte dömer en för de dåliga val och dumma sakerna man gjort..

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback