-People Always Leave-


Det var vi två genom vind och vatten,
hittade förlovningsringen idag,
gjorde mig lite deprimerad,
men det är den som påminner mig om allt bra vi hade,
om alla fina stunder och alla sorgliga.
Vi hade våra motgångar och så,
men det fanns inget vi inte klarade av då.
Nu blev det som det blev, men denna ringen ska alltid finnas kvar,
som en påminnelse genom livet om min första och största kärlek.
För det vi hade, det kommer jag aldrig få igen.
Men det gör inget.
För idag mår jag bra i mig själv och känner att jag kan stå på egna ben.
Saknaden efter dig är i alla fall stor.
Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta.

// A


Kommentarer
Petra säger:

Ja det var NI för en kort tid sen och det kan ingen ta ifrån dig, hur mycket skit de än skriver om dig. Minnen suddas inte ut bara sådär. Det du ska bry dig om är vad han säger till dig. Att det inte blir ni två igen är som det är, som du sagt själv han har gjort sitt val. Men sen så måste saker och ting som man haft tillsammans redas ut innan man kan gå vidare totalt. När man bott tillsammans så finns det mycket som måste fixas med å det kan va saker som man inte tänker på just när isärflytten sker, det kan faktiskt ta ett tag. Å det måste de utomstående förstå och acceptera. Jag tycker om dig min vän å jag står på din sida så länge du behöver mig. kramis

2008-11-12 | 09:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback