Måndag

Kom precis hem från jobbet, hade glömt min telefon hemma och då hade de ringt från andra jobbet.. Fick mera jobb där. Sedan så ringde de från lunchrestaurangen igår och min chef ville kolla hur jag var ledig över jul. Så där skulle han kolla om han hade några dagar åt mig :P Fan, som jag jobbar nu i december kmr jag nog få den festaste lönen jag ngnsin fått :P Riktigt skönt..

Vet inte om jag hinner träna ngt idag, måste fixax lite med bilen och sen kmr min bror och för över allt från denna dator jag sitter vid nu till min nya som står bredvid mig :D Känns konstigt att byta dator men blir nog bra :D

Imorrn blire kanske Falun och träna, lr så måste jag vara hemma meed min bror.. Märks vad som händer och fötter :D

Volbeat - Still counting - Så Jävla Bra Låt!

// A

Kommentarer
Petra säger:

Japp nu är snart helgen här, imorrn kommer jag heheh.........miss u.....kramis

2008-12-11 | 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback