Jobbig jul

Ja, har vart en jobbig jul, med jobb, mat och paket..
Har vart trevligt men ändå sorgligt.. Saknaden efter dej var stor..
Att inte få vakna upp bredvid ngn som jag är van vid..
Men jag får väl ta det som det är och bara försöka somna om..
drömde om dej både natten till julafton och natten till juldagen..
Jobbigt var det.. Vill inte drömma, vill bara glömma och försöka må så bra som det går..
Men men, inget att gör åt..

Idag har jag i alla fall jobbat två ggr. Först till halv två, sedan så åkte jag till mamma
och skulle fira jul där, vid halv sex ringde de och hade kris och frågade om jag kunde
komma och jobba. Självklart sa jag, var där klockan sex och fick gå hem nio.
men är ju storhelg så blir pengar i januari. Men men, stor nytta det är då..

Ja, julhelgen hara varit bra och dålig.. Längtar till det nya året..
Men som sagt, jag har både bra och dåliga dagar.

På lördag åker jag nog till Avesta i alla fall och blir det ett par dagar hos Ida.
Ska bli roligt att se vad vi hittar på för bus :D

// A

Kommentarer
Anonym säger:

att du aldrig släpper taget.

alla förstår att du fortfaranda är kär.

men släpp taget? alla börjar bli irriterade nu.

du kan ju ragga nytt med din krokiga gång i högklackat, det var ingen vacker syn inte !

2008-12-27 | 18:29:12
Petra säger:

Hallå där vad är det för en jävel som kommenterar din blogg men inte vågar stå för vem den är.......men men det lär väl visa sig snart eller???? Men du vet ju lika väl som jag att det bara är barnrumpor som håller på så.....å den personen måste ju ha varit i mora å sett dig gå med högklackat.....hahahahaha.....ha en bra dag min vän.....

2009-01-03 | 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback