?

Jag vet inte om jag orkar ngt mera.. Känner hur mina tankar håller på att fara iväg åt fel håll igen och det är inte roligt. Vill bara att allt ska bli bra med mej igen. Jag jobbar på leendet varje dag, se så glad ut som möjligt. Jag ska inte ljuga, vissa dagar är jag äkta glad. Vissa dagar har jag vilken energi som helst och skulle orka med vad som helst. Medan andra dagar känner jag hur jag bara vill dra täcker över huvudet och aldrig mera vakna. I alla fall inte förrän allt det onda försvunnit. Idag är en dålig dag.. Vet inte varför men känner hur orken är borta.. Hur den bara försvinner. De ringer om jobb och jag säger nej, jag vet inte om jag orkar träna.. Vill inte vara med ngt mera.. Vill inget mera nu. Allt som vart har tagit för mkt på mig. På mitt beteende och jag känner att jag inte orkar bete mig hur länge som helst. Känner det för ibland räcker det att ngn säger hej och jag vill bara slå, slå tills jag inte har ngt mera ork kvar. Slå tills ngn slår tillbaka.. Så snälla, jag ber alla er, låt mig vara. Låt mig vara den jag är och ifrågasätt mig inte..

// A

Kommentarer
Petra säger:

Det där låter inte bra, men det blir nog bra till slut.....hehe...jag som vet lite....å du vet att vi alla finns här för dig...saknar dig min vän och jag hoppas att vi ses idag...kramisar

2008-12-02 | 09:12:23
Bloggadress: http://neverinmylife.blogg.se/
Anonym säger:

Det där låter inte bra....men jag hoppas att du vet att det finns de som faktiskt ställer upp på dig och tycker om att umgås med dig....å sen är det ju lite roligt att du träffat nån tack vare ...........Å hoppas verkligen att det kan bli nånting av det sen spelar det ingen roll på vilket sätt....hehe....tänker på dig varje dag ska du veta kramisar

2008-12-02 | 12:26:46
Bloggadress: http://neverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback