v 38 (37+3)

Nu har jag kommit till v 38, den här veckan vill jag föda om jag får bestämma. Jag har i någon vecka nu tänkt att det är dags att packa BB-väskan men inte fått det gjort. Men plötsligt händer det, idag jar vi gjort det :D Så nu står babyskyddet och väskan i tvättstugan och väntar. Och så sitter det en lapp på kylskåpet med de sista sakerna som inte får glömmas, så som kameran och plånboken och lite annat smått. Nu blev det verkligt, snart har vi en till bebis. Samtidigt så känns det så långt bort, ska väskan bara stå där och håna mig varje dag jag inte föder? Därför jag dragit så länge på att packa tror jag :P

Annars så har vi vart på marknaden i Rättvik i helgen, mysigt men jobbigt att gå runt där. Sammandragningarna kom tätare och tätare på slutet :P men fick lite nytt både till mig och bebisen, Anton fick tyvärr vara utan den här gången, fanns inget fint till honom.

Här kommer lite blandade bilder på det vi handlat, färdigpackade väskan :)










Min vackra men ack så trotsiga 2-åring.

Kommentarer
Marielle säger:

Åhh så mysigt att ha bb väskan packad och redo. :) Kommer själv ihåg att allt blev så mycket mer verkligt efter att man tagit det steget. Snart, snart är den lilla här! <3 Hoppaa och håller tummarna för dig att du inte behöver gå så länge till!

2014-05-03 | 21:18:06
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback