Dagarna bara försvinner...

Shit vad fort tiden går alltså. På onsdag blir Benny 4(!) veckor. Dagarna har bara rullat på, förra veckan åkte Jocke till Norge och jag blev ensam med 2 barn, det var inga problem. Särskilt som jag satte mig i bilen och for till Arboga på tisdagen och onsdagen vidare till Uppsala för att fira min kusin som tagit studenten. Kom hem onsdag kväll och på torsdag kväll kom Jocke hem :P. 
Helgen har gått så fort, vi har fått lite gjort här hemma, Anton har ju fått en sandlåda och nu köpte vi en tvättkorg att ha alla han leksaker i ute, jag hatar verkligen när det är stökigt :P. 
Jocke åkte till Norge idag vid åtta, han har inte lika långt att åka nu, så han stannade hemma lite längre. Det var bra, då hann jag duscha innan han for. 
Anton sover och Benny ligger bredvid mig i soffan och vill nog ha mat snart igen, det är så skönt att amningen funkar denna gången, höll på att få mjölkstockning, fick frossa och ont som bara den, men lyckades amma bort det snabbt :). Nu ska jag bara försöka få bort amningsnappen, men det är på god väg :). Så han vill snart ha mat igen och sen brukar han sova till ca 4 och då vill han ha mat igen innan han sover några timmar till. Så jag är nöjd. 
 
Nu på kvällen så har jag beställt en dammsugare, vår gav upp förra veckan och sedan dess så har jag googlat och letat efter en med bra recensioner och tillslut så hittade jag en :). Längtar tills den kommer, just nu dammsuger vi med en liten dammsugare och den är inte världens bästa. Vill ju ha ett rent golv! 
Har även klickat hem en beställning från HM, Anton behövde lite sommarkläder :). Jag fick även något litet, likaså Benny, varken han eller jag behöver egentligen något, men bebiskläder är ju såå söta. 
 
Lillebror
Glädjen i hans ögon är underbar att se :).
Här hjälpte han mig att baka muffins, tror den mesta smeten hamna i hans mun :)
 
Fler kort får komma senare. Nu vill Benny ha mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback