Inte gjord för att vara gravid

En del kvinnor är gjorda för att vara gravida och föda barn. Jag är inte en av dom. I alla fall inte när det gäller att vara gravid. illamående kommer och går, fast att jag går på både lergigan comp och seaband hela dagarna. Extra vitaminer, järn och b-combin så funkar det inte. känns som att jag har en infektion i kroppen som aldrig försvinner. 
men ändå så är jag glad att vi ska få en till bebis. Men önskar så den tiden redan var här. För tyvärr så har jag ingen enérgi till Anton som jag hade förut. Jag åker på öppna förskolan och gör saker men framåt fyra är jag så trött och slut så jag bara längtar tills vi ska sova. Det är tråkigt, men det får vara så till maj. Som tur är så kommer han inte komma ihåg det sen :). 
Tid för ultraljud har vi fått också, mitt i julen blev det som vi trodde. Jag hoppas de kan se könet då, jag tror det är en flicka, men vem vet. 100 procent säkert får vi först veta i maj. 
 
Nu ropar sängen på mig med vattenflaskan. Hoppas på att få slippa springa upp på toan i alla fall. 

Kommentarer
Marielle säger:

Tack så jätte mycket för din kommentar vännen! <3
Som det ser ut så har/hade vi samma tankar, alltid skönt att få veta att det inte bara är en själv som tänker allt detta..
Jag är också en som vill ha tätt, men tror att min rädsla för allt kommer att hindra det.. Men man ska aldrig säga aldrig, längtan kan kanske en vacker dag bli större än rädslan!?
Blev absolut inte en massa tomt babbel, skönt att läsa att det inte bara är jag och samtidigt skönt att läsa om din och Antons situation nu, det gör det lite lugnare/lättare för mig själv. För det är nog som du skriver, att det är vi vuxna som mår sämre än barnen!
Hoppas allt är bra? Tycker att du gör det bra! Hoppas att ditt illamående försvinner, kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara!!
Många, många kramar till er alla! Och en puss på magen! :)

2013-12-04 | 22:47:09
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback