Inte långt kvar nu :D

Anton står knappt själv än, eller jo, när han inte tänker på det :P. Men så fort han kommer på det så blir han rädd och sätter sig ner igen. haha. Men idag fick han gå emellan mig och Jocke lite, då släppte vi honom, då stod han ett tag och tog ett steg framåt innan han slängde sig i min famn :P. Så roligt att se, snart kommer vi ha en vilde som springer runt här hemma. Vill inte ens veta allt bus han kommer göra då, han gör ju allt han inte får nu :P. Idag så hade jag glömt ett glas med cola på vardagsrummet och Anton kröp in dit själv, efter ett tag går jag in, då står han och slickar cola från bordet, allt är urtippat. Han tyckte det var gott i alla fall. Så glömmer nog inte något mer glas på ett tag.
Nu på eftermiddagen skulle jag vara duktig, gör ju ett vanligt fotoalbum, en första året bok åt Anton och sedan ska jag göra ett scrapbooking album om Antons första år. Men har haft slut på fotopapprena ett tag. Tog tag och köpte det idag. Så ska sätta mig ner och fixa med det, då krånglar skrivaren, det går inte att få upp alla inställningar. Så letar på internet i en timme innan jag hittar felet. Har ju köpt ny dator med windows 8, så då behövde jag även uppdatera drivrutinerna, så gjorde det och det funkade. Letar bilder, börjar skriva ut. Hann skriva ut 5 bilder innan det står att bläcknivån är låg :P. haha. Så jävla typiskt. Så får fortsätta imorgon. Nu står allt på bordet och väntar på mig i alla fall :).
Annars så njuter vi av att sommaren verkar vara här, eller försöker i alla fall. Inte så lätt när man inte har någon gård. Men är klart vart vi ska flytta nu, så tiden får gärna gå fort så vi får gård och allt vi vill ha :D.
Jocke åker till Norge om en vecka, den helgen tar jag mitt och Antons pick och pack och far till mamma. Så har vi gård och allting :).
 
 

Kommentarer
Marielle säger:

Åhh låter underbart. :) Kan ju inte annat än säga att både fram och baksida med egen liten tomt och altan år guldvärd nu när man har småbarn. :)
Jo men det är bra, en liten sjukling här hemma bara. Själv då? Hur har allt gått efter det olyckliga? Du behöver inte svara om du inte vill, men vet själv hur jobbigt det är att gå igenom.. Tänker på dig! Kram!

2013-06-17 | 00:11:41
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback