Vaccination

Tänk att min pojk blir 1 år på söndag :). Idag var det dags för vaccination, liten kille jag har. 8980gram och 76 lång. Trodde han skulle vara över 9kg nu, men inte då :). Sprutorna gick bra, han grina när han fick dom, men sluta ganska snabbt. Han vart godkänd i alla fall, så det var ju bra :).
Jennifer hade tid strax efter mig, så vi gick dit och efteråt gick vi ner på Mora och fika på kaffestugan och var på systemet åt hennes karl.
Följde med hem till henne efteråt och var där ett tag innan jag for till mamma. Blev bjuden på middag där, pasta och baconsås. Gott var det. När vi var där så fick Anton feber och blev gnällig. Så for hem vid sextiden.
När vi kom hem så fick han välling innan han skulle sova. Då spyr han ner hela mig, hoppas det inte är magsjuka, för det lukta as alltså!! Bytte om på honom, gav honom vatten och la honom i sängen. Han grinar efter ett tag, då har han kräkts i sängen, bara lite, men bytte örngott åt honom och gav honom vatten och Alvedon. Så nu sover han fint i sin säng. Jag hoppas det är biverkan av vaccinationen, lär väl märka det inatt och imorgon bitti.
Så jag sätter mig i soffan en stund och sen går jag och lägger mig ifall det blir en jobbig natt :).
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback