En stund innan middagen.

Jaha, så satt man framför datorn igen, öppnar knappt den längre. Har fullt upp med en krypandes Anton som är överallt där han inte får vara :P. Men tror han börjar förstå ordet nej nu, han grinar jämt när vi säger det. Haha, vet inte var han fått det ifrån.
Just nu står maten i ugnen, håller på med köttfärslimpa, var länge sedan nu, så ska bli gott. Får hoppas Anton tycker om det med.
Jocke åker imorgon, eller inatt rättare sagt. Då blir det jag och Anton ensamma igen. Tror det kommer bli bra, har massa som ska göras. Måste börja baka, Anton fyller liksom 1(!) den 28:e, vart tog tiden vägen? Födelsedagspresent är redan inhandlat :). Så bakandet kvar och måste fundera på tårtorna, han ska få barbapapa tårta tänkte jag.
Den 23:e börjar jag på mama bootcamp, utomhusträning för mammor där barnen följer med. Kan inte bli bättre. Ska faktiskt bli roligt att träna igen. Och snön håller på att smälta för fullt. Ser ut som en pool på åkern utanför oss. Köpte regnkläder åt Anton förra veckan, kanske skulle dragit på dom och sett hur täta dom är? Så har jag ett skäl att hoppa i vattenpölarna också, ser ju så roligt ut :P. Han har även fått sig ett par skor, jättefina är dom :). Ska införskaffa ett par regnstövlar nu, det lär behövas. Är det något jag kan lägga pengar på så är det ytterkläder och skor åt Anton. Han ska vara ordentligt klädd och så ute. Så stövlar behöver han. Även en annan jacka som han kan leka med ute. De han har nu är inte så bra för det. Så det ska kikas på :).
 
Några fina kort jag fick på vår pojk imorse:
 
 
Nu börjar middagen bli klar. Dags att göra brunsås :).
 
-Annelie-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback