3 dagar!!!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills min man kommer hem. Men det känns som många fler. Hoppsa dessa 3 dagar går fort. Tycker i alla fall att helgen rullat på snabbt. Har spelat spel med folk hela helgen och idag var jag på en till barnprylsförsäljning, köpte inte så mycket, någon body och pyjamas i strl 74, han har redan så mycket i 62-68 :P. Och om ett tag lär han ska ha 74 :S.. Usch vad snabbt det går. I fredags blev han 5 månader. Känns som det var igår man hom hem från bb.
Annars så i veckan har jag tränat en dag, skulle ha tränat i torsdags också, men var helt trött och helt slut så orkade inte. Även fast att Anton är världens snällaste och världens bästa så blir jag trött av att inte kunna gå på toa utan att lyssna på honom :P. haha.
Världens sötaste och underbaraste ♥
 
Nu ska jag läsa lite bloggar och beställa en namnnapp åt Anton :P. De är ju så söta så vill ha en :D.
 
-Annelie-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback