5 dagar och nätter kvar :D.

5 dagar kvar att vara ensam hemma. Gud vad vi saknar Jocke nu. Vill kramas och mysas för fullt nu. Men bara att stå ut de sista nätterna och dagarna. Tur vi har fullt upp hela tiden :P.
Idag blev det en tur till Mora, dags för Anton att gå till ortopeden och kolla hans fötter. Dem var det inget fel på i alla fall som läkaren tyckte. Han trodde fötterna stod lite utåt för att han sover på mage hela tiden, så nu skulle vi variera sovställningen lite. När vi var klara hos läkaren så for vi och hämtade Peter innan vi for ner på stan och kikade. Hittade mycket man vill ha, men handlade inget. Duktiga mig :D.
Däremot så hämtade jag ut tre paket :P. Det mesta med julklappar visserligen, Anton fick lite kläder (ovanligt va?). Tur han är så liten så han inte vet om det, för sen får han då inga kläder när han vill. haha.
Men köper bara i större storlekar nu, för han lär väl vara på väg att få 74. Lite 68 är i fortfarande för stort, men vem vet när det säger pang. Även gardiner till tvättstugan och vardagsrummet blev det.
Peter körde hem Hillevie och jag väntade med Anton i vagnen då han ändå sov. Vi gick till mammas jobb där han fick lite mellanmål och berättade vad läkaren sa om hans fötter.
Sedan fick vi vänta på Sandra i en timme, vi skulle äta tillsammans, när hon äntligen kom så blev det äta och sedan åka hemåt. Var så trött efter maten.
Nu sitter jag i soffan, Anton sover (på sidan nu, med en filt bakom ryggen, för rullar han över på rygg så vaknar han). Bara jag skrivit klart detta så ska jag också gå och sova. Helt slut efter dagen. Känns som man suttit i bilen hela dagen och åkt fram och tillbaka. 
Kanske uppdaterar imorgon med om jag har lust :P. vet att det inte blir mycket skrivet just nu men har bara bärbart internet just nu och det går ju sååå segt. Vill ju visa vad Anton fått :D.
 
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback