Borta bra men hemma bäst

Idag for vi hem, resten av helgen har bestått i shopping, kikat på bilar och åkt runt :). Har vart en jätterolig helg och skönt att komma iväg och umgås med bara Jocke och Anton, det behövs ibland känner jag.
Vi började rulla hemåt vid tio idag, Anton sov så länge så till slut stanna vi och väckte honom så han fick äta. Kom till parkeringen halv tre. Då var det bara att börja packa ur bilen och husvagnen. Pedant som jag är så börja jag packa upp allting på en gång.
Är skönt att ha det gjort. Duschade även. Så underbart :D. Åt snabbmat idag då Jocke skulle till Norge. Hans mormor och syster var även hit med Solo. Så nu har jag honom hemma igen. Skönt, har ju saknat honom.
När Jocke åkte så badade jag Anton och gav honom mat. Han somna vid halv nio, då sover han nog till halv sex imorrn bitti.
Har tittat på lite tv och ska bädda ner mig i sängen med, ska bara börja ladda hem one tree hill, säsong nio har kommit såg jag på tv idag :D. Måste se den.
 
Har shoppat i Västerås också, visar det imorrn. Då blir det telefonen på ljudlöst och bara mysdag med Anton. Behövs det med. Eller ja, disken och tvätten lär jag ta reda på.
 
Random bilder från Västerås:
 
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback