2012-01-01

Nu är det första dagen på nya året. Eller första dagen är snart slut. Nyårsafton firades här hemma med god mat och spel. Var helt okej. Blev dålig på natten och spenderade två timmar liggandes över toastolen. Men får väl skylla mig själv, åt alldeles för mycket av det goda. Vaknade vid tio idag och satte på mig pyjamasen, intog frukost och la mig i soffan. Har mått illa i stort sett hela dagen så har spenderat mesta delen i soffan. Vid tre så väckte älskling mig och vi fot och handlade mat. Blev lite piggare, men inte mycket. Så fortsatte tiden i soffan tittandes på solsidan :). Jockes chef ringde och de behöver inte åka till Norge förrän i morgon bitti så var iväg och tankade bilen och handlade det han behöver ha med sig. Var in till Jennifer och Busk en vända och pratade om nästa helg. Den ska spenderas i kräckelbäcken med skotrarna. Längtar redan.

Sitter nu i soffan igen med fruktsallad och vatten framför oss. Ska se en Beckfilm innan vi ska mysa ner oss i sängen. Älskar fortfarande vårt nya sovrum fast det fattas en hylla, tavla och tv :).

Imorrn går jag in i vecka 24 (23+0). Underbart att veckorna rullar framåt. Känns visserligen som en evighet kvar men ändå ganska precis fyra månader. Det innebär att fem månader ha gått :D.

Detta året kommer bli helt underbart :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback