Från den stunden du föddes började jag leva för dig ♥

Här i veckan så fixade jag med tavlor till Antons rum, blev riktigt bra tyckte jag :).
 
Var till Borlänge igår med Jennifer. Shoppa som aldrig förr :P. Nej då, men fick med mig en massa hem. När jag kommit hem så gav jag Anton mat. Sen fick jag sitta i soffan med honom i några timmar, han var så ledsen för han inte kunde bajsa. Det är så synd om honom då. Men till slut så fixa vi så han bajsa. Sen la han sig och sov i sängen, men var inte bekväm med det, han vakna hela tiden så sluta med att han sov på mig :P. Men det var mysigt det med.
På kvällen så for jag ner på campingen och träffa bästa Sofia :D. Hon skulle springa vasastafetten, och är hon här, då måste jag träffa henne.
 
SHOPPING :D

Nu är allting fixat till dopet i alla fall, hittade alla kläder som fattades åt Anton.
Bara skjortan som jag hoppas ska hinna hem.
 
Såhär låg vi och mysta i soffan igår ♥
 
Idag har jag bara gjort det dagliga som att hänga tvätt och vika en massa tvätt, bäddat sängen, matat och bytt på Anton. Han har sovit sen åtta, så snart väcker jag honom så han kan äta och vi kan åka. Tänkte gå till mamma och hämta Solo och ner på Mora en vända. Men regnet kommer till och från, så idag tar jag bilen.
 
Smsa lite med Jocke idag också. Vi funderar på att flytta. Han har alltid velat flytta tillbaka till Älvdalen och i de tankar jag går i nu så spelar det ingen roll. Är mammaledig just nu och efter det tänker jag plugga, så då spelar det ingen roll vart man bor känns det som. Har nog mer umgänge där än här hemma. Känner fler personer där. Men just nu pratar vi bara, så får vi se hur det blir. Om det blir så, så vill jag bo på liknande sätt som vi gör nu, på bottenplan med uteplats eller så vill jag hyra ett hus. Jaja, får väl se sen. Mina tankar kan ju ändras från dag till dag också.
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

jag vill träffa er mera mera mera !!

Svar: Ja, vi vill träffa dig mer också :D.Men snart, snart ska jag ta tag i att komma till dig en hel dag :D
Rosenson

2012-08-20 | 08:05:03
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback