Det känns som en evighet tills du kommer hem

Och så var det måndag igen. Igår städade jag hela lägenheten, skönt när det är rent och snyggt. Hatar damm och skit på golven.
Anton var vaken länge igår, han la sig halv tio. Det ska han få fortsätta med :P. För nu är klockan snart nio och han sover än :P. Jag vakna halv sex och trodde jag inte hört honom, men han sov då så fint så. Vid åtta vakna jag igen, han sov än. Men jag gick upp, vill inte sova bort hela dagen.
Men vad jag ska göra idag, det är inte bestämt än. Bara en sak, jag ska laga mat åt min bror. Och då måste jag handla, så nu är det två saker :P.
Annars så blir det nog bara mys, för imorrn börjar jag baka marängtårtorna och det tar typ två-tre timmar per tårta och ska göra fyra stycken. Så lär ju inte kunna åka iväg något just. 
Ska passa på att äta frukost nu innan Anton vaknar. (gissar jag hinner smöra mackorna innan han vaknar).Eller nej, inte ens de. Nu hör jag honom börja låta :P. 
Så slänger in lite bilder på min prins innan jag ska mata honom och så :).
 
 
-Annelie-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback