Björnparken :)

Igår var vi till Björnparken i Orsa och kikade. Det var jag, Jocke, Anton, Jockes mormor och syster. Gick runt där i flera timmar och kika. Såg allt jag ville se utom vargarna, dom gömmer sig alltid :(. Jag som aldrig sett någon.
Efter vi vart där så blev det mat på toppstugan. Mer finns inte att skriva, lägger in foton på alla djur istället :).
 
 
Idag fick jag sovmorgoon av Jocke och Anton. Men drömmer så konstiga drömmar så känns inte som man blir något utvilad i alla fall. Men skönt ändå. Vi började dagen i soffan innan det blev frukost. Har blivit sugen på havregrynsgröt så åt det och knäckebröd till frukost. Gott var det.
Jag vek tvätt och donade inne och Jocke klippte gräset ute. Städa som vanligt på lite här hemma.
Anton har sovit dåligt hela dagen idag, max två timmar. Så nu på kvällen var han lite grinig, men efter lite mys så somna han så gott så.
Vi har även grillat idag, Björne var här. Var riktigt gott och det underbara vädret som var idag så vi kunde sitta ute gjorde det ju inte sämre. :)
Nu har vi nyss tittat på en film och ska väl snart mysa ner oss i sängen :).
 
Mina träningsskor kom idag, men hade kollat fel på storleken (hatar när det är 7,8,9 på strl), så dom var för små. Fanns inga fler i min storlek heller, men hitta ett par andra. Hoppas dom är lika snygga, annars skickas dom tillbaka med tills jag hittat mina. Anton har även fått nya nappar, mjukisbyxor och sängkläder :).
 
-Annelie-

Kommentarer
Örjan säger:

Vad va de där för djur, det med regnponcon på sej? :)

Svar: Jag kan inte namnet på det djuret, var något konstigt de hade plockat upp långt ute i skogen :P
Rosenson

2012-08-05 | 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback