14:10

Klockan är inte mer än två och jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen.
Har sovit urkasst inatt, vaknat med jämna mellanrum, så tog mig en rejäl sovmorgon till halv elva, eller vakna en gång i timmen hela tiden då också. Gick upp och kikade på skilda världar innan jag åt frukost och tog en promenad med Solo. Åkte även iväg och handlade då.
När jag kom hem så bäddade jag sängen och dammsög hela lägenheten, lär inte kunna gå ikväll men vad gör det. Har ändå inget för mig. Sedan så har jag rensat datorn. När Jocke kommer hem så ska han ominstallera den, så har skrivit ut allting som jag vill ha kvar och rensat bort en massa skit. Nu ska bara alla bilder och så läggas in på en hårdisk så dom finns kvar. Det tog sitt lilla tag men ändå så är klockan bara två. Usch, vad ska man göra av dagarna? Känns som jag kan jobba ett tag till :P. Men får väl försöka vila så mycket som möjligt eftersom jag sover så dåligt på nätterna.
Ute är det vinterlandskap. Har snöat nästan hela dagen, men har nu övergått i regn, så snart är väl det borta. Ingen idé att klaga, är ju trots allt bara april än.

Blir en innedag i alla fall, så ska göra mig lite lunch nu, har tinat jordgubbar och har lite grädde kvar hemma. Så blir det och skilda världar ett tag till då :).

Har beställt lite gardiner och gardinstänger från jotex i helgen, så det ska komma imorrn, då har jag lite att göra i alla fall. Byta gardiner och stänger i köket och stänger i sovrummet. Börjar bli fint nu :). Skulle haft en ny gardinstång till barnrummet också, men hittade ingen fin så får leta vidare.
Beställde även lite underkläder från HM, ett par skor och solglasögon så hoppas det kommer i veckan :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback