Ingen bra dag

Det här suger. Jag mår skit idag. Började med att spy innan Jocke åkte till Norge och sen dess har jag mått dåligt. Har lyckats äta lite men känns som jag ska spy hela tiden.

Vi har längtat så länge efter det här, men just nu känns det bara skit. Varför ska jag få må såhär för? Vi som kämpat så för att ens komma hit. För att ens få plusset på stickan. Fick njuta av det i två veckor. Vet inte ens vilken vecka jag är inne på att må skit. Jag orkar inget och det känns som att allt bara förfaller runt mig.

-Annelie-


Kommentarer
fia säger:

hej hjärtat. jag skulle behöva prata med dej när du har tid och lust.

saknar dej !

2011-10-04 | 18:05:15
Bloggadress: http://www.fia1989.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback