Vill ha fast jobb!

Vaknade första gången vid fem för Ninja ville ut. Så släppte ut hundarna på gården en vända och fick en chock. Snö!? I maj? WTF!? Men men, gick och lade mig igen och sov vidare. När jag vaknade var snön nästan helt borta. Skönt det. Min förmiddag har bestått i att ligga i soffan och se på en fyra för tre, första säsongen avklarad nu. Har ätit lite frukost. Ska ta mig ett mellanmål snart. Jag har inte ens satt på mig riktigt kläder, har min ziperall på mig och under har jag trosor. Det är inte likt mig. Men har ju inget jobb förrän fredag, så blir lat då.
Jag vill ha ett fast jobb, men fast tider. Inte hålla på att vikariera hela tiden. Så nu ska jag in på arbetsförmedlingens hemsida och kika lite innan jag ska tömma kattlådan och vika tvätt och diska. Blir nog gymmet med Cathrine när hon slutat skolan.

Det är min händelserika dag det.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback