Träning

När Cathrine kom idag så bestämde vi oss för att åka ner till badhuset och sola lite. Så blev en 16minutare. Efteråt for vi hem till mig och lagade lite mat och åt innan hon skulle hem och jag skulle och träna barnen i brottning. Verkade inte vara någon träning för de stora efteråt, för dök inte upp några i alla fall. Tråkigt att de inte berättar för oss andra. Blir så piss på dem. Men for hemåt och dansade zumbai 20 min istället. Blev lagom svettig och så. Nu har jag nyss duschat och ska se på mamma byter bo. Det kan vara ganska roligt att se det, en del är helt störda. haha. Jag tycker om de som har disciplin och struktur i livet :D. Pedant som jag är :).
Håller även på att ladda hem serien en fyra för tre. Riktigt bra serie som jag såg på efter varje tisdagsträning om jag hann. Var bara fyra säsonger med typ 13 avsnitt, så går nog fort att se på den. Efteråt tänkte jag gå igenom rederiet, skilda världar och tre kronor. Det lär nog ta sin lilla tid det. Är ju hur många avsnitt som helst av de säsongerna.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

åhh en fyra för tre var ju helt underbart bra ju !

2011-05-03 | 13:52:48
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback