Tråkigt

Blev en bra springtur på ca 40 min idag. Riktigt svettig var jag när jag kom in. Det enda negativa är nya skorna, det innebär skavsår och det fick jag när jag var halvvägs hemma. Inte skönt att springa i det sen. Men men, var bara att kuta på så man kom hem någon gång.
När jag kom hem så blev det jordgubbar till lunch. Duschning och sen började jag göra mig färdig för ikväll. Har kläderna på mig och lagt basen på sminket och plattat håret. Så slipper man bli helstressed efter vi kollat på balen.
Nu har jag nyss vart på systemet, vet inte om jag ska dricka eller inte, men köpte ifall att. Är så tråkigt om man ändrar sig och vill dricka men har inget hemma.
Så nu har jag tråkigt, Jocke är inte hemma än och jag har gjort allt som ska göras, utom att diska, men ska göra det lite senare tror jag.


Såhär blev det idag. Jag ser riktigt sur ut, men var inte beredd :P. haha

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback