Onsdag

Vaknade vid halv åtta idag, gick ut med hundarna och åt frukost. Använde förmiddagen till att städa lite. Så det är fint tills Jocke kommer hem. Hade kunnat fått jobba ikväll, de ringde och frågade, men tyvärr så kunde jag inte det för ska följa min bror till Borlänge. :(. Synd på de pengarna.
Nu ska jag in på free-time och lägga in mig då jag kan jobba de närmsta två veckorna. Så får jag hoppas att jag får lite dagar.
Annars så tänkte jag att jag skulle söka ett assistentjobb idag, men det går inte för mitt word funkar inte så kan inte skriva ett nytt cv. Så får vänta tills Jocke kommer hem imorrn.
Väntar på posten, vill att mina easytoneskor ska komma idag. Vill ha dom till min långpromenader med hunden. Men lär väl inte komma idag.
Igår beställde jag lite nytt från HM, blev en shortsdress och lite annat fint. Tror inte jag kommer kunna ha just något, men kanske en sak, eller två :).
Snart blir det en långpromenad med hundarna också, de ska vara själv några timmar medan jag är i borlänge och innan Hillevie kan komme hit och ta hand om alla. har just nu tre stycken hundar här hemma. Värsta hund och kattdagiset. tur kattungarna är lugna än så länge. Men inom en vecka så är det nog full fart här hemma.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback