Jobbat

Trodde jag skulle hinna städa idag innan jobbet, men tji fick jag. Klockan sex vaknade jag av att solen lyste mig rakt i ögonen. Drog ner persiennen och skulle sova två timmar till, fick jag det? Nej, Ninja tyckte hon skulle ut, så var bara upp igen och släppa ut hundarna på gården. När jag väl fått in dom igen var klockan halv sju, så ingen idé att sova längre. Började kolla på en fyra för tre istället i sängen. Tio över sju ringer min telefon, jobbet ringer och undrar om jag kan komma tidigare. Självklart kan jag det. Så var bara att äta frukost, gå med hundarna och skjutsa dom till Peter. Så åtta var jag på jobbet ombytt och klar. Jobbade till kvart över fyra, men på min lunch var jag ut i solen en vända.
Efter jobbet var det bara att åka och hämta hundarna, sen hem. Cathrine satt på min altan och väntade, det är ju tisdag idag, vilket betyder DHW!. Vi gick en promenad med hundarna, börjar bli orolig för Solo, han skiter inte som han brukar :S. Får ha lite koll så det inte är en inflammation igen.
Har tills nu legat på altan med Cathrine och pratat skit.
Men fyra bröllop har börjat och vi ville se det. Så nu blir resten av kvällen framför teven.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback