Jobba

Är nu vaken på en lördagsmorgon. Jobbet kallar om en timme. Usch och fy säger jag bara. Är trött och vill fortsätta sova. Gillar inte alls att gå upp såhär tidigt när Jocke fortfarande ligger i sängen och sover. Ser ju sååå skönt ut. Men bara bita ihop. Ska jobba delad tur idag, börjar sju och slutar tolv. Sen börjar jag fyra igen och slutar nio. Jaja, tio timmars jobb sitter inte helt fel egentligen. Så tittar man ut och ser att det kommer bli sol idag med. Då är man glad att man har fyra timmar mitt på dagen att se den på. Ska även jobba imorrn och måndag. Ledig tisdag och sen jobb till fredagen. Nu börjar det bli lite jobb. Faktiskt ganska skönt. Och ingen bil hemma i vecka, det betyder cykelturer. Vilket också är bra, då får jag motion samtidigt.
Gud vad jag yrar. Nu ska jag äta frukost.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback