Helgen slut nu?

Jaha, idag är första dagen jag sitter vid datorn sedan i torsdags. Har faktiskt inte haft lust med det. Tror jag tappat suget med att läsa en massa bloggar. Så skummade igenom de viktigaste bara.
Helgen har bestått av att vi i fredags for en vända till Rättvik och kikade på marknaden, men inte så länge för var skitväder och jag jobbade kväll.
Lördagen jobbade jag förmiddag, och sen var det överraskningsfest för Busk, var riktigt roligt, vi grillade, spelade brännboll och lekte lekar. Blev en tidig kväll för jag fick huvudvärk.
Idag vaknade vi inte förrän tio(!), for till mamma och hämtade hundarna, skjutsade Peter till Noret och sen släppte Jocke av mig i Noret också så gick jag hem och Jocke och Alvärn for till Vikarbyn för att fixa bilen.
Jag ska snart ut och sätta mig i solen och läsa en minishopaholic i mamma fotspår. Hoppas Jocke kommer hem snart, för hade velat åka till Rättvik en vända idag med när solen är framme. Är mysigt att gå där då. Men ska kolla upp hur länge de har öppet på marknaden idag först.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback