Sista dagen för Jocke :(

Idag är Jockes sista semesterdag, men klockan är bara halv två och vi kan fortfarande njuta av hela dagen. Jag vaknade vid halv nio idag och Jocke kom nog upp vid nio. Första gången på några dagar vi vakna i tid. Riktigt skönt. Har hunnit med tusen saker nu i alla fall. Har äntligen fixat alla recept som jag sagt jag ska göra hela helgen. Såå skönt. Har som vanligt städat här hemma med. Men nu är det gjort och vi kan njuta som sagt. Ska nog snart ner på Tingsnäs och spela lite volleyboll och bada. Är ju ändå 25 grader ute fast det är molningt.

Ikväll blir det lasagne till middag, längtar faktiskt till att äta :). Ska även baka som jag också sagt att jag ska göra hela helgen :P. Det blir bröd, ska faktiskt bli roligt att baka bröd :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback